18.04.2015

1986 Lilac and Orchid - Circa Home

Opis producenta: Świeca zainspirowana tańcem do Bananarama w bikini, porównywaniem opalenizny i noszeniem okularów przeciwsłonecznych w stylu "Top Gun". Circa Home Lilac and Orchid zabierze cię z powrotem do 1986 roku, kiedy żakiety miały poduszki na ramionach i oznaczały bycie "cool". Jak ty go pamiętasz?



Mój opis: Kolejna świeca zamówiona z Circa Home po tym jak pierwsza (Vanilla and Cocoa Butter) okazała się mieć bardzo intensywny zapach. Ten aromat o wiele bardziej przypadł mi do gustu: kwiatowy, kobiecy, wysublimowany, podobny do świec Diptyque, ale nie aż tak perfumowany. Silny zapach kwiatów bez domieszki słodyczy. Mimo ze w internecie czytałam recenzje, ze jest to jeden ze słabszych zapachów, po 2 godzinach palenia okazał się zbyt intensywny i musiałam zgasić świece. Polecam do kobiecego mieszkania, nadaje się idealnie, 2 godzinki palenia sprawiają że mala kawalerka wypełni się intensywną, kwiatową wonią. Prawie całą już wypaliłam, podczas kiedy pierwszy zakup nadal stoi na półce.


Jeśli chodzi o opakowanie, to jest bardzo praktyczne. Biały wosk i prosty design szklanego pojemnika doskonale nadaje się do mieszkań w każdym stylu. Do tego pokrywka, która chroni przed kurzem i ewentualnym zniszczeniem świeczki.

Właścicielem marki Circa Home jest Nicole Eckels, która stworzyła również Glasshouse Frangrances.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam białe świece. Ciesze się, że jesteś zadowolona z tej świecy :) Skoro świeca jest kobieca, to idealna dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za kwiatowymi zapachami nie przepadam, tak bez uwielbiam. Jeśli jest dobrze wyczuwalny, to świeca powinna mi się spodobać. Szkoda, że w Polsce nie mamy tak szerokiego asortymentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bzu nie czuć. W tej kwestii o wiele lepiej sprawdza się Lilac Blossoms od Yankee albo LaRissa.

      Usuń
  3. Fajnie,że świeca się spisała. Ciekawi mnie zapach po opisie :D Kwiatowe zapachy lubię więc może by mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń