24.05.2015

Baker's Vanilla - Kringle Candle

Opis producenta: Starannie pozyskane z naturalnych nasion wanilii, bogate, ciężkie nuty bazy i słodkie delikatne nuty głowy łącza się ze sobą w doskonałej harmonii.

Linia zapachowa: Gourmet


Moja opinia: Zapach bardzo przyjemny, pozytywnie mnie zaskoczył, oprócz wspomnianej wanilii czuć nuty masy, z której wypieka się ciasto, takiej surowej z dodatkiem olejku migdałowego i waniliowego do pieczenia. Słodki, przyjemny, prosty, ale wzbudza pewną ciekawość.

Miałam wosk i rozmiar był odrobinę mniejszy niż się spodziewałam, trzeba wrzucić ok 3 części wosku do kominka, żeby poczuć zapach tak intensywny jak z połówki tarty Yankee Candle. Jak połamać wosk w takiej dziwnej formie? Można nożem albo odwrócić wosk do góry dnem i ścisnąć dwa przeciwległe boki wtedy wosk w środku się złamie.

Warto dodać, że po otwarciu i przechowywaniu w szufladzie przez ponad miesiąc zapach bardzo szybko wywietrzał. Pierwsze palenie wypełniło całe mieszkanie przyjemnym zapachem, natomiast po miesiącu wosk - którego całkiem sporo wrzuciłam do kominka - nie dodawał kompletnie nic do przyjemnej atmosfery mieszkania. Szkoda. Zamówiłam kolejny wosk z tej firmy, więc następnym razem będę wiedziała, żeby wosk po otworzeniu szybko wypalić.

Zapach: 3/5
Intensywność: 3/5
Wygląd: ?/5

5 komentarzy:

  1. Zawsze mnie kusił ten zapach, ale wydawał mi się trochę zbyt monotonny przy innych nowościach, więc zawsze mi umykał podczas aromatycznych zakupów w mydlarni. Nie zauważyłam jednak podobnego problemu z wietrzeniem wśród moich wosków (przynajmniej na razie), więc może dostała Ci się felerna sztuka. Z tej firmy polecam od siebie "Lighthouse", jest idealny na lato! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że albo felerny egzemplarz, albo kwestia wysokiej temperatury i wilgotności powietrza. Zobaczymy jak będzie z następnym.

      Usuń
  2. Koniecznie muszę wypróbować ten zapach, bo brzmi przepysznie. Moje doświadczenia z Kringle są dużo lepsze niż te z YC, zapach z jednego kawałka duużo bardziej intensywny niż z połówki Yankee i nie zdarzyło mi się jeszcze, aby po jakimś czasie wywietrzał. Oby była to wina tego konkretnego wosku :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam słabość do wosków Kringle Candle :) Widze, że udało Ci się zdobyć marke KC!

    Ten zapach jest piękny, ale tak jak mówi Lady Essex - dla mnie zbyt monotonny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie spośród oferty Kringle najbardzie podoba sie White woods, jakoś te "spożywcze" wonie wcale do mojego nosa nie przemawiają. Natomiast wygoda przechowywania wosku jest niesamowita - każdy w swoim pudełeczku :)

    OdpowiedzUsuń