11.10.2015

Vanilla Cone - Kringle Candle

Opis producenta: Bogaty, maślany, słodki ekstrakt waniliowy dodaje smakowitej, intrygującej nuty do twoich wypieków.

Linia zapachowa: Gourmet


Moja recenzja: Niesamowicie słodki, odrobinę sztuczny, trochę podobny do swojego mniej słodkiego i bardziej wypiekowego kolegi Baker's Vanilla. Intensywny,  bardzo przyjemy, słodki zapach wanilii z cukrem. Tak intensywny, że odechce wam się słodyczy na cały dzień, trochę jak Vanilla Cupcake czy Strawberry Buttercream od Yankee Candle. Tylko dla prawdziwych maniaków słodkości. Dla mnie to trochę za dużo, choć zapach ogólnie przyjemny, ale prosty i nie oferuje żadnych dodatkowych nut, które mogłyby go trochę zneutralizować. Wyobrażam sobie, że można by go palić ze świeczką cytrynową (Sicilian Lemon, Sparkling Lemon od Yankee) albo przyprawową bez dodatku słodyczy (Sparkling Cinnamon czy Banana Nut Bread).  Nie kupie ponownie.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5 – lubię plastikowe opakowanie, choć ciężko połamać wosk bez użycia siły

3 komentarze:

  1. A ja wyjątkowo polubiłam ten zapach. Ewidentnie czuję w nim chrupiącego wafelka z gałką pysznych waniliowych lodów. :) Uwielbiam takie słodkości. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie by on chyba udusił ;) Też lubię te opakowania z Kringle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku miałam problemy, dopiero potem odkryłam, że żeby je połamać, trzeba je ścisnąć od spodu i wtedy wosk się ładnie podzieli.

      Usuń