13.08.2017

Eucalyptus Mint - Kringle Candle

Opis zapachu: Srebrzysto-zielony eukaliptus oferuje słodki, chłodny aromat, dodaliśmy mięty i odrobinę ziół, żeby uzyskać rewelacyjny, świeży zapach.

Linia zapachowa: All Things Autumn


Moja opinia: Rozczarowanie. Zapach ma być miętowo-eukaliptusowy, ale tak jak w przypadku świeczki z Bath and Body Works nie jest to silny, odświeżający zapach. Brakuje mi chłodu. Jest go odrobinę, ale nie wystarczająco, żeby zapełnić cały pokój. Nie kupię ponownie, zamiast tego odpalę Wild Mint od Yankee Candle.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 2/5 - ciężko podzielić wosk, a opakowanie jest plastikowe

2 komentarze:

  1. Widzę, że nie tylko w mojej głowie rodził się pomysł porównania go do świecy z B&BW - tamta zrobiła na mnie pioruńsko dobre wrażenie. Szkoda, że nie jest tak samo w tym przypadku..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wąchałam świeczki z Bath and Body Works, ael udało mi się dostać wosk mietowo-eukaliptusowy w sklepie internetowym http://candlestore.pl/ (a przyznam, że było to trudne, bo w wielu sklepach nie było tego zapachu ani wosku ani świecy zapachowej) i mi bardzo przypadł do gustu. Jest intensywny i jak dla mnie wystarczająco orzeźwiający i chłodny :)

    OdpowiedzUsuń