14.05.2012

Danish Butter Cookie - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Duńskie maślane ciasteczko z czystym ekstraktem zapachowym z Danii. Doświadcz upalnego lipca w Danii z najszczęśliwszymi ludźmi na świecie, gdzie kochają dzielić się z przyjaciółmi i sąsiadami ciepłem domowego ogniska zwanym Hygge. Bogaty, słodki aromat świeżego maślanego ciasteczka z nutką likieru toffi jest dowodem ich legendarnej gościnności.

Linia zapachowa: World Journey's Collection


Moja opinia: Po skończeniu Christmas Cookie czułam dziwną pustkę w sercu i kuchni, więc postanowiłam zapalić Danish Butter Cookie, zapach podobny, ale nie identyczny. Jest to też aromat ciasteczkowy, ale mniej słodki i bardziej pikantny, z delikatną nutą goździków, czy innych ostrych przypraw. Samych goździków w nim nie czuć, jest to raczej maślane ciasteczko i przytupem. Zapach jest mniej słodki, niż jego świąteczny odpowiednik, a bardziej maślany. Bardzo mi się podoba. Do kuchni czy jadalni w sam raz, choć na lato lepiej znaleźć coś lżejszego.

Świecę miałam w postaci średniego tumblera z dwoma knotami, więc zapach był intensywny.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5

16 komentarzy:

  1. A mogłabyś napisać, które świece wydają dźwięk palonego ogniska? Znasz takie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam, świece WoodWick, ale nie wiem, czy są dostępne w Polsce, jeśli tak, to poszukam.

      Usuń
  2. I mam prośbę. Mogłabyś przetestować świece firmy Organique? Jestem ich ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli natrafię na nie w sklepie to kupię. Przez internet raczej nie zamówię, bo kolekcja, którą teraz mam starczy pewnie do końca roku i nie planuję żadnych większych zakupów, ale wiadomo, jak to jest z postanowieniami... :-D

      Usuń
  3. teraz jest nowa seria zapachów jestem ciekawa co to za cuda wiosenne :D a narobiłaś mi ochotę na ciasteczka:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, baardzo mnie zaciekawił:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam :) jak mniej słodki to fajnie, bo te christmas cookie to jedynie na swieta wybaczam im ich slodkosc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. to była jakaś limitowana edycja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to była limitowana edycja z 2008. Wiele osób poluje na tą serię, bo była dość ciekawa. Zapach French Vanilla z World Journey's Collection był tak popularny, że wszedł na stałe do produkcji.

      Więcej informacji tu:
      http://yankeecandlesisters.wordpress.com/2011/12/13/world-journey-collection/
      http://www.yankeecandle.de/tradepress.asp?pressID=32

      Usuń
    2. :O przetrzymałaś, czy upolowałaś?

      Usuń
    3. Upolowałam. W sklepie stacjonarnym swiatzapachow.pl na okęciu mają różne dziwne stare zapachy, znalazłam tam Frosted Pumpkin, Sage & Citrus i właśnie Danish Butter Cookie

      Usuń
    4. no tak, Warszawa.. :) mogłam się domyślić

      Usuń
  7. Zainteresowały mnie jeszcze świeczki z Pat%Rub. Jakbyś miała kiedyś ochotę zrobić ich recenzję to też byłoby miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam ich w Sephorze, ale nigdzie nie mieli. Trzeba zamówić przez Internet. Mogą być ciekawą pozycją, bo są sojowe, więc ekologiczne.

      Usuń
  8. Wow, a np zapach Dune Grass można znaleźć tam na okęciu? Bo chyba został wycofany ze sprzedaży i w sklepie internetowym nie widzę go już :(

    OdpowiedzUsuń