3.10.2014

Pink Hibiscus - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Jaskrawe i piękne kolory delikatnych płatków tropikalnego hibiskusa z cytrusową nutą przyjemnie kuszą zapachem.

Linia zapachowa: kwiatowa


Moja opinia: Kupiłam podczas powrotu do Polski i trzymałam w szafie, bo piękna etykieta i intensywny karminowy kolor wosku zapowiadały coś niesamowitego. Zapach niestety mnie rozczarował. Pachnie dość chemicznie. Może gdzieś w tle majaczą kwiatowe nuty, ale na pierwszy plan wysuwa się intensywny cytrus i nuty czystości prosto z choinki zapachowej Wunder-Baum do samochodu. Można go palić krótko w połączeniu z innym zapachem, ale sam palony przez kilka godzin jest intensywny i niezbyt atrakcyjny. Duży minus.

Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

8 komentarzy:

  1. Nie jestem w stanie dokończyć palenia tego wosku. Jest zbyt intensywny i sztuczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wiele osób podziela tą opinie, czytałam kilka recenzji i zasadniczo jest to silny, choć odrobinę sztuczny zapach kwiatów.

      Usuń
  2. Mam go w swoich zapasach, ale jeszcze nie wypróbowałam go. Mam nadzieję, że jednak przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tekst "zniechęcający" - przynajmniej dla mnie! :-)

    Dzięki Tobie na pewno go nie kupię i będzie o jeden mniej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć często trafiam z google na Twojego bloga, ale dopiero teraz usiadłam i przejrzałam + przeczytałam prawie cały :D Jestem początkującą Yankeemaniaczką, aczkolwiek moja kolekcja jest dosyć pokaźna. Bardzo podobają mi się Twoje recenzje i będę do nich wracać. Strasznie zazdroszczę Ci możliwości przetestowania tylu cudownych zapachów. W Polsce praktycznie nic ciekawego nie ma :(, trzeba kombinować i robić wspólne zamówienia z USA co w przypadku wosków jest w ogóle nie opłacalne :(. Przetestowałaś wiele wosków z mojej chciejlisty i przez Ciebie jeszcze bardziej ich pożądam :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Ostatnio przeprowadziłam się ze Stanów do Azji, więc dostęp do nowości mogę mieć utrudniony, ale udało mi się przewieźć większość mojej woskowej kolekcji, która powinna starczyć jeszcze na jakiś czas :-D

      Usuń
    2. Przeprowadzka z USA do Azji brzmi jak bajka :D

      Usuń
  5. Lubię go! jest taki różany, faajny. Mam z nim dobre skojarzenia ^^

    OdpowiedzUsuń