23.12.2011

Drift Away - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Popłyń po spokojnych, błękitnych wodach, otoczony bujnymi lasami.

Linia: fresh - świeża


Mój opis: Jest to jeden z moich ulubionych zapachów z tych, które do tej pory próbowałam. Dla niektórych może być zbyt toaletowy albo kojarzyć się z odświeżaczem powietrza, ale na pewno nie aż tak jak River Valley. Jak pytałam w sklepie o zapachy dla mężczyzn, ale coś lżejszego niż Midsummer's Night, to pokazano mi właśnie ten zapach. Za podobny, ale słodszy i bardziej pudrowy uważam Beach Walk.

Zapach jest świeży, nie ma żadnej głównej nuty, którą czuć podczas palenia świecy. Nie gryzie, nie jest słodki. Nie kojarzy mi się co prawda z obiecywanymi przez producenta jeziorami czy lasami, ale myślę, że to i lepiej.

Zapach: 5/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. ten wąchając też mi się podobał ale jak zapaliłam (miałam wosk :)) to niestety był za duszący dlatego mieszałam go z innymi woskami żeby złagodniał:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio mieszam go z Pink Sands i Cherry Blossom, bo różowe zapachy są dla mnie za słodkie. Szkoda, że go wycofują - muszę zrobić zapasy :-)

      Usuń
  2. Właśnie go pale w kominku :)

    OdpowiedzUsuń