7.01.2012

Beach Walk - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Odświeżająca sól morska i piżmo ogrzane słoneccznymi nutami mandarynki i kwiatami pomarańczy. 

Linia: fresh - świeża



Moja opinia: Bardzo przyjemny, świeży ale jednocześnie spokojny zapach. Nie jest gryzący. Nadaje się idealnie do jasnych, czystych pokoi np. z kafelkami. Przypomina słodszą wersję Drift Away, podobny do Ocean Blossom, ale bardziej owocowy (podczas, gdy Ocean Blossom ma więcej nut kwiatowych). Niektórzy kwestionują dobór obrazka i koloru świeczki do zapachu. Skoro zawiera mandarynkę i pomarańczę, mógłby być pomarańczowy. Ja jednak uważam, że wybór był dobry. Zapach na pewno nie jest tak słodki jak inne woski w ciepłych kolorach, ma w sobie chłodne nuty świeżości i myślę, że kolor dodatkowo to podkreśla.

Jak kupiłam w promocji 10 wosków Yankee, to był to zapach, który mi się najszybciej skończył. Oszczędzałam ulubione zapachy, unikałam nielubianych i zazwyczaj sięgałam właśnie po ten.


Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

2 komentarze:

  1. Wczoraj zakupiłam beach walk do auta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Długo chodziłam za tym zapachem, niestety wzieło mnie na niego dopiero kiedy był już wycofany. Dziś jednak udało mi się go kupić i już się nie mogę doczekać aż go wrzucę do kominka! Uwielbiam nastrojowe zapachy od Yankee! :D

    OdpowiedzUsuń