11.11.2012

Marshmallow Fireside - Bath and Body Works

Opis producenta: Świętuj zmianę pory roku z rozgrzewającą mieszanką słodkich pianek, tlącego się drewna i kremowej wanilii przypominającą przyjemny wieczór przy ognisku.


Mój opis: Muszę przyznać, że w sklepie Bath and Body Works znalazłam bardzo dużo zapachów, których brakowało mi u Yankee Candle. Słodkich, kobiecych i jedzeniowych, ale nie kuchennych. Mimo że wszystkie mają trochę podobne tło, które po pewnym czasie może się znudzić, na razie jestem zaciekawiona. Zapach Marshmallow Fireside jest przyjemny i słodki z domieszką palonego, suchego drewna. Nie wydaje mi się, żeby ta wersja ogniska mogła kogoś drażnić, choć lepiej powąchać w sklepie i się upewnić. Czy przypadł mi do gustu? Na pewno trafił do mnie w dobrym momencie, kiedy miałam ochotę właśnie na takie aromaty, ale wątpię, czy skuszę się na niego w lecie, raczej jest to zapach jesienno-zimowy.

Kupiłam świeczkę w małym opakowaniu i muszę przyznać, że paliła się bardzo dobrze, wosk topił się do ścianek i duża warstwa pozostawała roztopiona, co sprawiło, że zapach był intensywny i równomiernie roznosił się po całym pokoju. Producent zapewnia, że mini świeczki starczają na 10 do 15 godzin i wydaje się to prawdą, mnie starczyły na 2-3 kilkugodzinne sesje. W sam raz, żeby przetestować zapach.

Zapach: 4/5
Intensywność: 4/5
Wygląd: 4/5

7 komentarzy:

  1. Ja obecnie nie, lubie tych wszystki zapachow ciadtek, swiat itd...blee
    Czekam na dostawe swizych zapachow:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ostatnio w b&bw i jedyne co to świece mi się spodobały kosmetyki mają dla mnie zbyt ciężkie, sztuczne, chemiczne zapachy. Jednak jest spore ale mianowice cena. Za najmniejszą ok.40zł to stanowczo za dużo jak dla mnie. Póki co nie stać mnie na takie świece.

    OdpowiedzUsuń
  3. najmniejsze widziałam za ok 18zł :)

    Mam pytanie, jak jest z intensywnością tych świec? bo przyznam, że bardzo mnie kuszą, ale fakt swoje kosztują i zastanawiam się czy warto i czy efekt jest podobny, jak przy świecach Yankee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi małe świeczki, to pachną całkiem dobrze, odrobinę słabiej niż Yankee. Natomiast kupiłam świeczkę z jednym knotem o zapachu Hot Buttered Rum i prawie w ogóle nie pachniała, a szkoda, bo zapach był cudowny. Nie testowałam jeszcze dużych świeczek z 3 knotami, więc na ich temat nie mogę się wypowiedzieć.

      Usuń
    2. Ciekawa jestem tych większych świec z 3 knotami czy one równomiernie się wypalają

      Usuń
    3. Teraz kiedy przetestowałam już kilka świec z BBW przyznam, że wosk roztapia się bardzo szybko i równomiernie. Warstwa roztopionego wosku jest trochę większa niż w przypdaku Yankee Candle

      Usuń