10.11.2012

Po godzinach: Better Homes and Gardens

Mój pobyt w Stanach się przedłużył, co wiązało się z przeprowadzką do kolejnego hotelu. Tym razem w pobliżu hipermarketu Walmart. Przeszłam się tam pewnego pięknego dnia po pracy, żeby na własne oczy zobaczyć sławetne kostki firmy Better Homes and Gardens. Zdziwiło mnie, że są takie malutkie, bo z filmików na youtubie wnioskowałam, że 2 odpowiadają tarcie, czy też woskowi zapachowemu z Yankee Candle. Woski są małe, za to wybór duży i kilka szat graficznych do wyboru. Zdecydowałam się na 4 zapachy - dwa wybrałam ze względu na popularność wśród innych i dwa dlatego, że mi się podobały. Zapach Seriously jest owocowo-cytrusowo-słodki, a  Chocolate Peppermint Truffle przypomina White Chocolate Mint z Yankee Candle.


Kolejne zakupy, tym razem bardziej świąteczne:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz