13.08.2016

Moonlight - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Subtelna mieszanka bambusa, nut drzewnych i bergamotki - ujmujący jak światło księżyca na powierzchni wody.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Mój opis: W internecie większość recenzji wspomina o zapachu męskich perfum, ale dla mnie jest to zapach kobiecy. Podobny do Lake Sunset, tyle że perfumowany. Lekko kwiatowy, słabe nuty bambusowe czy wodne wspomniane w opisie. Powodują one, że zapach jest stonowany i niezbyt mocny.

Etykieta zdecydowanie nie odpowiada aromatowi wosku, wyobrażałabym sobie rysunek kwiatów i jeziora, ciemna noc przypomina mi silne zapachy w stylu Kilimanjaro Stars, a zapach jest o wiele lżejszy.

Zapach: 3/5
Intensywność: 4/5
Wygląd: ?/5

6 komentarzy:

  1. ja jednak zostanę przy waniliowej

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest całkiem niezły ale ja tam wolę owocowe jak Gilded Apple czy Apple Basil

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff jak się cieszę, że pani wróciła!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paląca się świeca parafinowa daje takie zanieczyszczenie powietrza w jej obrębie, jakie jest np. przy ruchliwej ulicy w godzinach szczytu...więc ja nadal wolę świece np. z pszczelego wosku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście nie podoba się ten zapach. Zapraszam do mnie www.pzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń