8.02.2012

Eggnog - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Wznieś toast za ducha świątecznej atmosfery, wzbogaconej rumem przeplatanym z gałką muszkatołową. 


Linia: świąteczna


Moja opinia: Omijam szerokim łukiem zapachy z linii Food&Spice i Festive, bo nie przepadam za wanilią, cynamonem i słodkimi zapachami. Teraz mam powtórkę ze świąt, bo zapach Eggnog bardzo mi je przypomina. Pachnie wypiekami, piekarnikiem, ciastem i goździkami. Jeśli ktoś nie przepada za zapachem goździków, niech nie kupuje tego wosku, bo ich woń jest bardzo intensywna.

Raczej średni zapach, przede wszystkim nie jest świeży i orzeźwiający, ale wiedziałam o tym już jak go kupowałam i nie byłam na to nastawiona. Goździkowy aromat potrafi przytłoczyć, ale jak ktoś lubi przyprawowe zapachy, powinien być zadowolony. Przypomina trochę OATMEAL COOKIE.

Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd:  ?/5

3 komentarze:

  1. Uwielbiam świece YC i od raz spodobał mi się Twój blog. Od razu przeczytałam wszystkie notki :) Widzę, ze lubimy podobne zapachy. Podoba mi się, że nie wychwalasz każdego zapachu pod niebiosa, jak niektórzy. Każdy ma inny gust i to właściwie niemożliwe, żeby jednej osobie odpowiadały wszystkie propozycje z oferty tej firmy! Ja np. nie może znieść ich cynamonowo-bożonardzoeniowych zapachów dłużej niż 2-3 dni. Potem boli mnie od nich głowa.

    Tak czy inaczej - świetny blog, czekam na kolejne notki !:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ostatnio poszukuje nowych firm produkujących świece, żeby blog nie kręcił się tylko wokół Yankee Candle, ale proponował jakieś tańsze rozwiązania.

      Usuń
    2. ciekawe, czy po YC, tańsze jeszcze mogą zrobić dość dobre wrażenie. Testowałam wiele tanich świeczek ale YC biją je na głowę. Niestety dla mojego portfela ;)

      Usuń