3.05.2012

Czekoladowa Pokusa z Nutką Kardamonu - Air Wick Multicolor

Opis producenta: Wyjątkowe połączenie gorzkiej czekolady wzbogaconej nutką kardamonu w jednej chwili wyczaruje niezwykłą atmosferę w Twoim domu.

Wypróbuj subtelne kompozycje zapachowe najnowszych świeczek Air Wick Multicolor, które paląc się zmieniają kolor. Zostały one zaprojektowane po to, by wyczarować w Twoim domu wyjątkową atmosferę.
Moja recenzja: Na tę świecę czaiłam się dość długo. W końcu udało mi się kupić zapach czekolady z kardamonem. I nie żałuję, bo jest delikatnie słodki, ciepły i nie cynamonowy.

Co do efektu zmiany kolorów to bardzo przyjemnie się zaskoczyłam. Widziałam już wcześniej migającego króliczka z diodą i szczerze mówiąc miałam wrażenie, że mógłby wywołać napad u osób chorych na epilepsję. W tym wypadku jest zupełnie inaczej, żadnego mrugania, czy zmiany intensywności światła podczas zmieniania kolorów, zmieniają się powoli w bardzo płynny sposób. Wadą jest to, że w stylowym pomieszczeniu, takim jak drewniany domek w górach, może wydać się dość tandetna. Kolejną negatywną cechą jest niespokojny płomień. Na początku obawiałam się przycinać knot ze względu na diodę i świecenie, ale w końcu się zmusiłam, bo świeczka kopciła.

Świece polecam głównie na romantyczne wieczory we dwoje, gdyż zarówno zapach jak i efekty świetlne zostaną wtedy bardziej docenione.

Zapach: 4/5
Intensywność: 3/5
Wygląd: 5/5

3 komentarze:

  1. oglądałam bodajże na youtubie jaki efekt świetlny daje ta świeczka i wydawał mi się właśnie dość tandetny- dyskotekowy. Wolę subtelne, eleganckie "palenie" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tę samą świecę :) Zapach bardzo mi się podobał - był delikatny i przyjemny. Co do efektów świetlnych - uważam, że rzeczywiście są subtelne, płynnie się zmieniają i fantastycznie robią nastrój w zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie tą świece opisałam u siebie na blogu 'po swojemu' :)

    OdpowiedzUsuń