23.02.2013

Sugared Apple - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Cudowne słodkie jabłko jako składnik w doskonałym przepisie łączącym soczyste jabłka, cukier i wanilię.

Linia zapachowa: przyprawy i potrawy


Moja opinia: Dla osób śledzących nowości zapachowe był to bardzo interesujący zapach w 2012 roku - reaktywacja zapachu z limitowanej kolekcji Spoonful of Sugar, który był tak popularny, że postanowiono wprowadzić go na stałe w nowym wydaniu. I udało się! Wiele osób go pokochało. Mnie na początku się nie spodobał. Za bardzo przypominał mi Machintosh - zapach jabłek, czyli nic niezwykłego dla kogoś, kto wychował się w Polsce. Dałam mu jednak kolejną szansę i zapach był całkiem przyjemny, domowy, zwłaszcza jak się wraca zimą do mieszkania. Kojarzy się z ciepłym i przytulnym domem, ale nie z gotowaniem czy potrawami. Prawdopodobnie kupię ponownie, jak zobaczę go w sklepie.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

1 komentarz:

  1. Dla mnie to takie bardziej pieczone jabłko, czuję też cukier i coś świeżego, bliżej nieokreślonego...Więc nie jest to taki nudny Macintosh ;) Bardzo lubię ten zapach.

    OdpowiedzUsuń