18.04.2013

Summer Scoop - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Pyszne wspomnienia lata przywołane przez domowej roboty lody truskawkowe z bitą śmietaną. Jedna gałka czy dwie?

Linia zapachowa: owocowa


Mój opis: Otworzyłam wosk Summer Scoop i byłam zachwycona. Zapach przypominał mi lody truskawkowe z domieszką owoców leśnych. Miał w sobie wyraźne nuty jagód, a przy tym kremowy przyjemny aromat. Utrzymał się on podczas rozpuszczania wosku w kominku, ale po jakimś czasie stał się zbyt intensywny. Pomyślałam wtedy wosku Sweet Strawberry, który mieszałam z woskiem bezzapachowym, bo sam był dla mnie zbyt intensywny.

Jeśli palicie wosk w dużym pomieszczeniu i uważacie, że Sweet Strawberry od Yankee Cadle był całkiem w porządku, to śmiało możecie sięgać po ten zapach, bo jest słodki, kremowo-owocowy i całkiem przyjemny. Jeśli jednak należycie do grona - a wiem, że jest ono całkiem duże - które uważało że truskawka od YC jest sztuczna i nie do wytrzymania, lepiej sobie darujcie Summer Scoop, albo przygotujcie sobie jakieś woski do mixology (mieszania zapachów).

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

1 komentarz: