10.12.2012

Apple and Pine Needle - YANKEE CADNLE

Opis producenta: Popularny zapach sosny z jabłkowym akcentem zmieszany z igłami, cyprysem i drzewem cedrowym.

Linia: świąteczna


Moja recenzja: Bardzo przyjemny zapach, świąteczny, choinkowy, głęboki. Jabłek nie czuć w ogóle, choć w tym wypadku to chyba zaleta, bo na prawdę mi się podoba, a jabłko mogłoby to wszystko zmienić. Idealny na święta, wyobrażam sobie ludzi w czerwonych swetrach rozmawiających podczas rodzinnego zjazdu przy kieliszku wina. 

Pachnie sosną, taką z grubym pniem, może nawet rosnącą wśród innych drzew z lekką nutką elegancji. O wiele przyjemniejszy aromat niż Christmas Tree, bez tego dziwnego aromatu sosnowego odświeżacza powietrza.

Niektórzy wspominają, że pachnie trochę męskimi perfumami, chyba przez cedr. W każdym razie ja tego nie czuję. Jeśli będę miała okazję wpaść do sklepu z woskami, to na pewno kupię jeszcze jedną sztukę na święta.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. Dla mnie pachnie, jak choinka spryskana właśnie męskimi perfumami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę powąchać. Zawsze się obawiam tych sosnowych zapachów, własnie z powodu skojarzeń z odświeżaczami do powietrza, ale tu mnie zaintrygowałaś:)

    OdpowiedzUsuń