14.12.2012

Hot Buttered Rum - Bath and Body Works

Opis producenta: Dogódź sobie przyjemnością idealną na mroźne, zimowe noce wykonaną z mieszanki rumu, karmelu i nuty burbona.


Moja opinia: Wiem, że Yankee Candle ma zapach o tej samej nazwie. Nie miałam okazji go powąchać, więc kiedy zobaczyłam tę samą świecę w sklepie Bath and Body Works postanowiłam sprawdzić zapach. Pachniała cudownie - karmel, słodki alkohol i cukier - dlatego zdecydowałam się na produkt w opakowaniu z jednym knotem. Niestety podczas palenia nie było nic czuć. Myślałam, że może jest to kwestia tej jednej sztuki, ale po sprawdzeniu oponii on-line widzę, że zapach jest po prostu słaby, także mimo że sam aromat jest interesujący, nie polecam.

Zapach: 4/5
Intensywność: 1/5
Wygląd: 4/5

1 komentarz:

  1. Łuu to szkoda świeca jednak do tanich nie należy

    OdpowiedzUsuń