13.02.2012

Frosted Pumpkin - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Ciepłe i pyszne ciasto z dyni, miodu i syropu klonowego z dodatkiem przypraw, zwieńczone słodkim waniliowym lukrem.

Linia: przyprawy i potrawy


Moja recenzja: Zapach z limitowanej edycji wypuszczonej na Halloween kilka lat temu (bodajże w 2007 roku). Woń niby ciasta dyniowego, ale ja mam inne, bardziej polskie skojarzenia. Wosk pachnie jak kompot z jabłek i śliwek przyprawiony goździkami. Przypomina mi też trochę herbaty aromatyzowane w stylu "Grzane wino". Wprowadza przyjemną, ciepłą atmosferę domowego ogniska, więc jeśli lubicie Kitchen Spice i inne zapachy przyprawowo-owocowe, powinien wam przypaść do gustu. Nie jest intensywny i moim zdaniem świetnie nadaje się na jesienno-zimowe wieczory. Chętnie mieszam go z Eggnog, Beach Wood i Napa Valley Sun.

Postanowiłam wprowadzić podsumowujący pięciostopniowy system do oceniania świeczek. Myślę, że ułatwi on niektórym wybór, zwłaszcza jeśli ktoś szuka czegoś ładnego, ale niezbyt pachnącego, albo odwrotnie: czegoś intensywnego bez względu na wygląd. W miarę możliwości zaktualizuję o poniższą sekcję starsze posty.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz