13.01.2013

Golden Sands - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Twoja prywatna plaża czeka tam, gdzie czas się zatrzymuje. Zapach delikatnej, orzeźwiającej bryzy, drzewa sandałowego, skąpanego w słońcu kwiatu pomarańczy i ciepłego ziarna tonka.

Linia zapachowa: fresh - świeża


Moja recenzja: Zapach niezbyt przypadł mi do gustu, słoneczny, piaskowy i waniliowy z domieszką drzewa sandałowego. Delikatnie pachnie ciepłym piekarnikiem. Nie nazwałabym go męskim, ale nie ma w sobie nic kobiecego. Zdecydowanie podbny do Vanilla Satin i troszkę do Sun and Sand czy Sandalwood Vanilla. Jeśli uwielbiacie Vanilla Saitin polecam, a jeśli po prostu jesteście ciekawi nowych zapachów z 2013 to radzę zacząć od Turqoise Sky.

Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

6 komentarzy:

  1. myślę, że to mógłby być zapach, który by mi pasował, muszę przetestować przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga bo tez uwielbiam wypróbowywać nowe zapachy :) Czy możesz polecić najlepszy wg Ciebie zapach z Yankee Candle? Odkryłam niedawno w mojej okolicy ich sklep, kupiłam parę zapachów, ale chciałabym wiedzieć co według Ciebie jest godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zapachów, które są ciekawe i godne polecenia: Pink Sands, Beach Walk i Honey and Spice. A z moich ulubionych: Baby Powder i True Rose.

      Usuń
  3. ok, dzięki wielkie, na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. co osoba to nos... widzicie, ja z kolei na turquoise sky nie mogę patrzeć, a Golden Sands to obok Napa Valley moi faworyci:)

    OdpowiedzUsuń