25.02.2012

Coconut (Kokos) - Shearer Candles

Opis producenta: Niebiańsko tropikalny kokos z ciepłą nutą wanili. Świeca idealnie nadaje się do tworzenia relaksującej atmosfery w łazience.

Linia: Tropical SPA


Mój opis: Delikatny zapach kokosów, nie słodki, nie owocowy, nie świeży. Po prostu łagodna woń kokosa roznosząca się powoli po pokoju.

Wadą może być duży grzybek formujący się podczas palenia, wielkości tych, w dużych świecach Yankee Candle. Trzeba gasić wtedy świecę i przycinać, bo bardzo kopci. Drugim minusem jest to, że w jakiś sposób wosk pokrywa górną część służącą do zakręcania i gdy palimy świecę topi się, spływając po zewnętrznej części ścianki. Jeśli stawiacie świece na stole z obrusem, spowoduje to trudną do usunięcia plamę z wosku. Uprzedzam o tym, bo sama byłam niezadowolona, gdy zobaczyłam woskowy ślad w miejscu, gdzie stała. Oprócz tego wygląd bardzo prosty, dość zgrabny. Spodobała mi się czysta biel i szkło.

Czy kupię ją ponownie? Nie mam nic przeciwko kokosom, ale nie jestem też ich zaciekłą fanką, więc raczej nie. Zapach nie jest też zbyt intensywny. Chciałam kupić inne świece z tej linii, bo nazwy były niezwykle apetyczne, ale chyba poprzestanę na tej jednej... może ewentualnie skuszę się na arbuza.

Zapach: 3/5
Intensywność: 3/5
Wygląd: 3/5

2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci za wieści :) Poszukam w Biedronce :) Kupiłaś ? Zdasz relacje ?:)

    Co do kokosa o którym piszesz- to ja nie jestem ich fanką zbytnio:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Biedronki mam z tej serii Lawendę i Owoce Cytrusowe, więc na razie nie planuję nowych zakupów. Ale ogólnie to świeczki porównywalne są do tych z ikei.

      Usuń