3.07.2012

Willow Breeze - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Soczysty, słodki zapach zielonej wierzby z dodatkiem kwiatu cytryny, doprawiony aromatem hiszpańskich mchów i drzewa sandałowego.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Mój opis: Trochę się rozczarowałam. Zapach nie jest naturalny i nie kojarzy mi się z żadnym drzewem czy inną roślinnością. Jest to zapach odświeżający - z resztą nie ma się co dziwić, bo z takiej linii pochodzi.

Aromat jest wybitnie łazienkowy, idzie w stronę Coastal Waters, ale nie detergentową tylko mydlaną. Idealny do zapuszczonego pokoju, któremu szybko chcemy nadać świeżość, ale jego miejsce i tak jest w łazience, zaraz obok mydelniczki.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

1 komentarz:

  1. Widziałam ten zapach jakiś rok temu, nie zrobił na mnie większego wrażenia- tak, jak opisałaś jet taki typowo morsko-łazienkowy. Z tej serii zdecydowanie wolę ocean blossom i beach walk.

    OdpowiedzUsuń