30.06.2012

Po godzinach: Zapachy Yankee Candle na lato

Zbliża się lato, gorąco, upał, aż nie chce się palić świecy tylko polewać zimną wodą. Jednak jeśli ktoś jest hardcorowym fanem świeczek zapachowych wysokie temperatury go nie zrażają. Pali świeczki mimo niesprzyjających warunków, bo czy tak na prawdę świeczka może sprawić, że będzie nam jeszcze goręcej? Jeśli wsadzimy rękę do ognia na pewno, ale jeśli świeczka stoi na stoliczku do kawy, a my opalamy się na balkonie, nie ma strachu. Cieplej się od tego nie zrobi.

I tak, wiedząc że lato pociąga za sobą upał, Yankee Candle wypuściło na rynek letnią kolekcję pełną zapachów pasujących do pogody: owocowy Fruit Fusion, kwiatowy Loves me, Loves me not, słodki Pink Dragon Fruit, świeży Sicilian Lemon i mój ulubiony Wild Passion Fruit.


Co jednak jeśli jesteśmy outsiderami, nie podążamy za trendami i nie chcemy nowej kolekcji Yankee - albo po prostu nie mamy jej jak kupić. Możemy skorzystać z innych zapachów ze stałej kolekcji. Oto kilka moich propozycji na lato:

Bahama Breeze - słodki, letni, orzeźwiający zapach
Ocean Blossom - owocowo-kwiatowy, niestety wycofywany zapach (wycofywany)
Cherry Blossom - słodki z lekką nutką cytrusową, niestety dla niektórych zbyt łagodny (wycofywany)
Sparkling Lemon - orzeźwiający i soczysty jak Sicilian Lemon
Mango Peach Salsa - owocowy, niezbyt orzeźwiający, ale przyjemny zapach
Garden Hideaway - kwiatowy, ale mało słodki.


Na letnie wieczory - jako tzw. editor's choice, czyli zapach który ja osobiście bym wybrała - polecam Black Cherry. Czereśnie właśnie pojawiły się w sklepach więc miło się kojarzy, jest owocowy, a jeśli chcemy palić go również w upalne dni, można zawsze zmieszać z Sparkling Lemon, co doda aromatowi nowego wymiaru.

7 komentarzy:

  1. Ja chyba nie dam rady się opszeć Fruit Fusion i kupię świecę a resztę z letniej kolekcji jako woski. Cherry Blossom uwielbiam (i jedzie do mnie duża świeca) a na Black Cherry poczekam ponieważ we wrzesniu bedzie w promocji;)
    Gdzie można kupić takie woreczki do wosków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno woreczki strunowe są w każdym sklepie papierniczym. Ja kupiłam w Office Media.

      Usuń
    2. Mi Fruit Fiusion średnio się podoba, ma w sobie coś ostrego i w ogóle nie czuję tam truskawek :(

      Usuń
  2. Fruit Fusion - mam sampler i wosk - sampler prawie nie pachnie, a wosk super :D Cóż za eksplozja owocowa:)
    Loves me, Loves me not - uwielbiam :) Jestem pełna podziwu dla odwzorowania tego zapachu:)
    Pink Dragon Fruit - pachnie świetnie :)
    Sicilian Lemon- cytrusowy ulubieniec (obok Lemon Lavender)
    Wild Passion Fruit - posiadam ale jeszcze nie paliłam :)

    A z tych starych,
    Bahama Breeze - UWIELBIAM :) Ale od razu mam ochotę na drinka :)
    Cherry Blossom - bardzo lubiŁAM.
    Mango Peach Salsa - posiadam i lubię :)
    Garden Hideaway - kwiatów całe mnóstwo- jak dla mnie bardziej wiosna :)

    U mnie lato YC to cytrusy zdecydowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie mogę przeboleć, że Cherry Blossom zostało wycofane. Zapach niezwykle uniwersalny, odpowiedni na każdą porę roku, mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio uwielbiam mango. Świeczka Mango Peach Salsa byłaby chyba dla mnie idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moi faworyci na lato to:
    Black Cherry, Bahama Breeze, Beach Walk, Sicilian Lemon i Mango Peach Salsa, aż chyba dziś zapalę kominek mimo tego upału :)

    OdpowiedzUsuń