2.10.2012

Winter Fig - Shearer Candles

Opis producenta: Orientalna figa zmieszana z ciepłymi przyprawami. Bogata i owocowa. Oszałamiające zdobione zlotem naczynie ze świeca z jednym knotem doda blasku każdemu pomieszczeniu.


Mój opis: Skusiłam się na ten zapach ze względu na cudowne opakowanie. Zapach przypomina bardziej owocowy Cranberry Chutny. Owoce nie są suszone czy kandyzowane, tylko świeże, jak z kompotu. Całość niestety nie w moim stylu, bo nie zbyt przepadam za tego rodzaju kuchennymi aromatami, ale jeśli ktoś lubi owocowe, trochę mniej słodkie zapachy, może się spodobać.

Zapach: 3/5
Intensywność: 4/5
Wygląd: 5/5

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna świeca :) uwielbiam figi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, sama kupiłam dla cudownego wyglądu, ale zapach jakoś średnio mi się spodobał. Choć zważywszy na inne świece, które dostałam w tym samym zamówieniu od Shearer Candles, ta wypada zdecydowanie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna świeca,niespotykany koloryt i liternictwo. Ciekawe jak pachnie....

    OdpowiedzUsuń