25.12.2012

Spiced Rum Cake - Better Homes and Gardens

Woskowe kostki o zapachu Spiced Rum Cake


Moja opinia: Długo zastanawiałam się, czy zrobić recenzję woskowych kostek, które nie są dostępne w Polsce, ale w sumie dużo osób wyjeżdża za granicę, czy ma rodzinę w Stanach, a Walmart jest popularnym sklepem, więc łatwo je zdobyć. Poza tym można tez poszukać on-line. Zapach rzeczywiście jest mocny. Dwie kostki były dla mnie za intensywne i teraz wrzucam jedną. Trzeba też uważać przy wąchaniu, czasami przybliżając nos dotykałam wosk ustami, ale wtedy czuć posmak czegoś niesamowicie chemicznego, niemalże toksycznego i trzeba szybko iść do łazienki i się opłukać. Radziłabym też umyć ręce po ich używaniu.

Przetestowałam sporo kostek, ale zapach Spiced Rum Cake najbardziej przypadł mi do gustu. Bardzo słodki, lekko przyprawowy, pachnie jedzeniem, trochę sztucznie, ale zapach nie jest duszący, nie ma żadnej głównej nuty i mieszkanie po prostu dobrze pachnie. Jeśli myślicie, że zapach da wrażenie pieczenia ciasta, to niestety się mylicie, ale i tak jest przyjemny. Idealnie wpasowuje się w jezienno-zimową atmosferę. Kupiłam już kolejną sztukę. Polecam!

Zapach: 5/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5 - kostki łatwo połamać dzięki elastycznemu opakowaniu, obrazki też są dość estetyczne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz