9.02.2013

Whoopie Pie - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Kremowy lukier waniliowy spływa z bogatej, wilgotnej czekoladowej łakoci, tak autentycznej, że chciałoby się oblizać palce.

Linia: przyprawy i potrawy


Moja opinia: Bardzo żałowałam, że ten zapach z jesiennej kolekcji 2012 Yankee Candle nie dotarł do Polski. Ostatnio miałam okazję go wypróbować i muszę powiedzieć, że jest przyjemny. Ale mogło być lepiej. Pierwsze skojarzenie mam z zapachem z Bomb Cosmetics White Chocolate Truffle. Był tak samo słodko - kakaowy, ale nie do końca, jakby czegoś w nim brakowało, jakiejś wyraźnej nuty.
Whoopie Pie jest jak słodkie kakao do picia dla dzieci typu Nesquick, które rozpuszcza się w mleku. Niby ma takie same właściwości, ale jest to coś zupełnie innego niż prawdziwe kakao. I właśnie tego kakao, tej ostrej, intensywnej gorzkości mi brakuje. Natomiast nie brakuje słodyczy, zapach jest słodszy od Christmas Cookie, prawie tak słodki jak Vanilla Cupcake. Pachnie wypiekami. Polecam fanom aromatów słodkich i kuchennych.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie dotarł do Polski :( Lubię ciasteczkowe zapachy, np. bardzo polubiłam Red Velvet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wczoraj odebrałam 4 woski red velvet i właśnie jeden się u mnie pali :) a whoopie pie dziś powąchałam ze słoika i teraz marzę choćby o wosku, ale w PL nigdzie go nie ma ;(

      Usuń
    2. Czasami można dostać na allegro, czy eBayu.

      Usuń