2.10.2013

Mint Chocolate - Bath and Body Works

Opis producenta: Zapach tworzy słodka czekolada, intensywne kakao i mięta pieprzowa z odrobiną kremu waniliowego.


Moja recenzja: Zapach z Bath and Body Works kupiony na promocji 2 świece w cenie 1. Jest to kopia zapachu z Yankee Candle: White Chocolate Mint, który kupiłam jako część limitowanej serii Celebration. White Chocolate Mint od Yankee występuje też z tradycyjnym opakowaniu i był częścią całorocznej kolekcji. Zapachy są bardzo podobne, ten z Bath and Body Works jest trochę bardziej intensywny, ale przypisuję to trzem knotom, które tworzą większą warstwę stopionego wosku, wersja Yankee Candle miała jeden knot.

Zapach jest miętowy, chłodzący ale też słodki i przyjemny, brak w nim wymienionego w opisie kakao. Miałam wątpliwości, czy chcę palić go w sypialni, bo nie chciałam wprowadzać atmosfery chłodu do tego przytulnego pomieszczenia, ale zaryzykowałam i okazało się, że słodycz jest bardziej wyraźna i efekt bardzo przyjemny. Idealnie komponuje się z Honeydew Melon, który to zapach palę zazwyczaj.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz