31.12.2013

Merry Marshmallow - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Żeby uczcić ducha dziecka, który każdy z nas w sobie ma, postanowiliśmy stworzyć zapach słodkich pianek na Boże Narodzenie. Ten zachwycający zapach pomoże Ci znaleźć szczęście w rozkosznie miękkiej, kremowej miksturze pianek i wanilii. Spróbuj zaspokoić swój apetyt i przyjmij wszystko, co słodkie w czasie świąt.

Linia zapachowa: świąteczna


Moja recenzja: Jeśli uwielbiacie zapach Vanilla Satin, to jest to coś w 100% do wypróbowania w sezonie zimowym. Zapach słodki, lekko cukierkowy i domieszką właśnie tej eleganckiej wanilii. Osobiście nie lubię Vanilla Satin, więc ten zapach też nie przypadł mi do gustu, liczyłam na coś w stylu Campfire Treat w wydaniu świątecznym, ale niestety się zawiodłam. Jeśli ktoś interesuje się zamiennikiem, to bardzo podobny do Merry Marshmallow jest zapach Vanilla Snowflake z Bath and Body Works. Kupiłam go na promocji 2 duże świece za 20$, bo wydawał mi się podobny do Christmas Cookie, niestety po przyjściu do domu okazało się, że czuć ten dziwny satynowo-waniliowy zapach i świeczkę oddałam w dobre ręce.

No ale powróćmy do Merry Marshmallow. Jest to zapach bardzo słodki, cukierkowo-piankowy. Porównywany do innych słodkich zapachów jak Christmas Cookie czy Cream Colored Ponies, ale bez domieszki masła. Czuć głownie słodycze i wanilię.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

4 komentarze:

  1. Lubię takie zapachy zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W okresie około-świątecznym często sięgam po tego typu zapachy. Ostatnio jednak już trochę jestem nimi znudzona i sięgam po bardziej ożywcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem kolekcja Q4 nie jest udana. Jedyny świeży zapach jest prawie niewyczuwalny w słoju, za dużo też tzw.słodziaków,nie wprowadzono nic co zastąpiłoby wycofane zapach z iglastą nutą.Zeszłoroczna kolekcja też nie powaliła na kolana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapachy z iglastą nutą, które testowałam, nie przypadły mi do gustu, dlatego nie będę za nimi tęsknić. Ale to prawda, że ostatnio Yankee wypuszcza bardzo dużo słodkich zapachów - Cream Colored Ponies, Merry Marshmallow, Snowflake Cookie - a mniej intrygujących, ciekawych zapachów.

      Usuń