8.01.2014

Snowflake Cookie - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Będziesz skakać z radości na wieść o nowym bożonarodzeniowym zwyczaju - doskonałych świątecznych ciasteczkach udekorowanych różowym lukrem. Urocze łakocie wypełniają dom zapachem, którego nigdy nie będziesz miał dość.

Linia zapachowa: świąteczna


Moja opinia: Zapach bardzo mi się spodobał, głownie ze względu na to, że jest niesamowicie słodki. Czuć głownie cukier i to dość intensywny. Jeśli ktoś lub Vanilla Cupcake, Christmas Cookie czy Pink Sands, to powinien spróbować. Nie jest to zapach przyprawowy, ciasteczkowy, czy mleczny. Dość intensywny, gdy bolała mnie głowa musiałam go zgasić, bo trochę mnie przytłaczał. Prawdopodobnie kupię ponownie.

Czytając recenzje w internecie zauważyłam, że większość osób wybiera ten zapach ze względu na różowy kolor wosku, więc jeśli jesteście wzrokowcami i podobał wam się Pink Sands, powinniście spróbować.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 5/5 - za różowy wosk

8 komentarzy:

  1. Dzisiaj będę w sklepie yankee story to może zrobię jakieś zakupy bo dawno nie robiłam :)) Poluję na soft blanket ;))

    Widzę, że jesteś zadowolona z wosku, sama pozytywna skala!

    Zapraszam do siebie, u mnie recenzja polskich wosków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I taka prośba, wyłączyłabyś werifikacje obrazkową przy komentowaniu? To bardzo utrudnia, zwłaszcza tym, co stale Ci komentują i Ciebie czytają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety bez weryfikacji obrazkowej na blogu pojawia się bardzo dużo spamu. Średnio kilka komentarzy dziennie.. Zaśmieca to stronę, zwłaszcza kiedy przez kilka dni się nie loguję i nie mam czasu ich usuwać, dlatego włączyłam weryfikację.

      Usuń
    2. U mnie nie ma spamu,wydaje mi sie, że z weryfikacja wygodniej sie komentuje, no ale..:):)

      Usuń
  3. Mnie niestety zemdlił. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja czuję spalone ciasteczka, a nie ciasteczka. nie ma porównania do pink sands, jest okropny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie zapach przepiękny i mega smakowity, następną zimą kupię świecę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Christmas Cookie to największy świąteczny ulubieniec.

      Usuń