15.04.2014

Cinnamon Vanilla - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Zniewalająca mieszanka zmielonego cynamonu i bogatej wanilii inspirowana horczatą - orzeźwiającym hiszpańskim napojem.

Linia: przyprawy i potrawy



Moja opinia: Ciężki zapach, przyprawowy, ostry, intensywny. Dziwie się, że dopiero teraz Yankee Candle pomyślało o jego wprowadzeniu. Przypomina Sparkling Cinamon, Kitchen Spice czy Cinamon and Sugar. Dużo przypraw, trochę słodkości, ale niewiele, no i cynamon, który jest bohaterem całego zapachu. Delikatna etykieta nie oddaje nieintensywności, więc nie należy się nią sugerować, raczej powinien być na niej mocno przyprawiony piernik na tle płomieni. Troszkę podobny do Pumpkin Pie, ale intensywniejszy, może dlategto mi się podoba, mimo że zazwyczaj nie przepadam za tego typu zapachami.

Ponieważ zaintrygował mnie napój podany w opisie, w weekend udałam się na poszukiwania horchaty. Znalazłam ją w małej meksykańskiej restauracji w Redwood City. Drink wytwarzany jest z cibory jadalnej zwanej też migdałem ziemnym. Ma białą konsystencje, smakuje trochę jak bubble tea, czy jakaś mleczna mieszanka i podawany jest z dużą ilością cynamonu. Zapach wosku jest o wiele cięższy, ale myślę, że wiernie oddaje ducha horchaty.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. Żałuję, że nie jest dostępny w Polsce, podobnie jak ten z koralem w nazwie i Vanilla Bean z czymśtam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Coconut and Vanilla Bean pachnie trochę mdło jak na mój gust, jest odrobinę podobny do Pineapple Cilantro. A Ocean Star jak dla mnie jest świeższą kopią Turquoise Sky, więc tak na prawdęniewiele Cię nie ominęło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocean Star mam, faktycznie podobny do Turkusowego Nieba, na szczęście pozbawiony tej metalicznej, ostrej nuty. Chodziło mi o Sea Coral - jego jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń