23.08.2014

Chocolate Layer Cake - Yankee Candle

Opis producenta: Warstwy bogatego, ciągnącego się ciasta czekoladowego, wypełnionego kakao i pokrytego jasnym lukrem. Jest po prostu nie do przebicia!

Linia zapachowa: przyprawy i potrawy



Moja recenzja: Super zapach, czekoladowy, gęsty, oddaje ducha kalorycznego ciasta czekoladowego. Nie jest to jeszcze zapach idealny, jeśli chodzi o czekoladę, ale na pewno o wiele lepszy od Whoopie Pie! Zapach nie wydaje się tak suchy, można wyczuć gęstą masę ciasta czekoladowego. Dla niektórych może być trochę za ciężki, ale dla miłośników zapachów przyprawowych - które zazwyczaj też są dość intensywne - w sam raz.

Kupiłam sampler oraz tarte i były bardzo intensywne. Zdecydowanie wyczuwalne w powietrzu. Kolor czekoladowy tylko pogłębia doznania zapachowo-smakowe. Tylko nie zjedzcie wosku!

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

8 komentarzy:

  1. Na pewno spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pweno, myślę, że większości osób by się spodobała. Nie wiem, dlaczego nie wypuścili go na jesień w Europie.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glupia sprawa. Moderowalam bloga na iPhonie i przez przypadek usunelam Twoj komentarz. Przerpaszam. W kazdym razie ciesze sie, ze zapach dotrze do Polski.

      Usuń
  3. Wąchałam go ostatnio w sklepie, bardzo fajny, mocno czekoladowy zapach. Jednak w Polsce jest dostępny tylko w dużym słoiku, a aż tak mi się nie podoba. Chętnie kupiłabym wosk, ale nic więcej... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się :) w sklepie wąchałam i teraz to moje marzenie nr. 1 :D Może w grudniu sobie je spełnię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchając samplerki CLC i porównując je z woskami i świecą Whoopie Pie! doszłam do wniosku, że jednak Whoopie pasuje mi bardziej. W CLC wyczuwam kwaśną nutę (pewnie to ta śmietanka), która niby mi nie przeszkadza, ale... Przynajmniej nie cierpię teraz, że CLC się wyprzedał i nie wiadomo, kiedy i czy w ogóle będzie znowu w Polsce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam świecę i jestem zachwycona, osobiście wyczuwam też rum, ale czy lepsza od Whoopie Pie :) Dla mnie obydwa to wspaniałe zapachy <3

    OdpowiedzUsuń