13.01.2016

Berry Trifle - YANKEE CANDLE

Opis producenta:  Zapach przepysznych, świeżych owoców. Kwaśny, ostry, położony na białej warstwie miękkiej waniliowej śmietanki - pyszne!

Linia zapachowa: przyprawy i potrawy (o dziwo! Ja bym umieściła w owocowej)


Nie jestem Gordonem Ramsayem i nie wiem, co to jest trifle, a z Internetu widzę, ze nie tłumaczy się tego na polski. Dla osób, które maja o kuchni takie same pojecie, co ja spieszę wyjaśnić, że jest to deser z biszkopta, galaretki i owoców z dodatkiem bitej śmietany. Jak wiec się to ma to zapachu Yankee? Średnio. W zapachu czuć owoce,  takie ze śmietaną i cukrem. Dość słodkie, ale mniej  niż Strawberry Buttercream, lepsze niż Cassis, lżejsze niż Cherries on Snow. Ogólnie jest to zapach owoców leśnych z odrobina śmietanki przełamany kwaśną nutą. Myślę, że skoro w Polsce został wypuszczony jako część kolekcji zimowej, to może się nadać na wieczory przy kominku, natomiast odpada w bardzo cieple dni. Fajny, ale nie skuszę się na ponowny zakup.


Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

1 komentarz:

  1. Ja za owocowymi zapachami ie przepadam, natomiast wosk kupiłam z czystej ciekawości. Zobaczymy jak to będzie, ale nie spodziewam się zbyt wiele. :)

    OdpowiedzUsuń