29.12.2016

Caramel Pumpkin Swirl - Bath and Body Works

Opis producenta: Rozkoszuj się niesamowitym połączeniem dwóch najsmaczniejszych jesiennych zapachów: słodkiego pysznego karmelu i świeżej dyni.

Linia zapachowa: Pumpkin Café


Moja recenzja: Wąchałam prawie wszystkie zapachy z kolekcji dyniowej i wybrałam właśnie ten spośród wielu innych. Głownie dlatego, że był odrobinę mleczny, karmelowy, ciepły i bogaty, niezbyt przyprawowy - żadnego cynamonu, odrobina orzechów i słodycz.. chciałabym powiedzieć ciasta, ale jednak jest w tym zapachu coś odrobinę sztucznego - jak w większości BBW, coś co nie przypomina żadnego jedzenia, może to dlatego, ze świece są produkowane głownie na rynek amerykański. W każdym razie świeca w sam raz na jesień i zimę.

Zapach jest dość silny, pachnie nawet kilka godzin po zgaszeniu świeczki i dobrze roznosi się w mieszkaniu. Czy kupie ponownie? Raczej nie, najpierw muszę wypalić moje dwuletnie woski, które już prawie całkiem straciły swoje aromatyczne właściwości.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5 - ciekawa tematyczna pokrywka

4 komentarze:

  1. Jak byłam w BBW miałam ochotę na jakąś świece, ale na żadną się nie zdecydowałam, teraz żałuję, że nie spróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się co martwić, będą pewnie za rok.

      Usuń
  2. Mam ten sam problem z woskami. Odkładam, chomikuje, a potem niewiele z nich mam. Kupuję pod wpływem chwili, bo limitowana edycja, a potem leżakują i wietrzeją.
    Co do samej świeczki, to brzmi przepysznie! :D Zupełnie moje aromaty. Karmel i dynia! Mniam! Idealna kompozycja na jesień. Ja obecnie przechodzę etap świeżości, potrzebuje cytrusów i kwiatów. Chyba ciągnie mnie już do wiosny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ciągle jeszcze palę czekoladę i cynamon. No i oczywiscie feralne woski z czasów, kiedy mieszkałam jeszcze w Kalifornii. Szkoda że wywietrzały, bo większość już niedostępna.

      Usuń