28.05.2017

Vanilla - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Czysty zapach wanilii - przyjemny i stonowany, słodki i jednocześnie kremowy, zawsze uwodzicielski.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Mój opis: Poczułam ten zapach i pierwsze co pomyślałam to: balsam do ciała - coś pomiędzy Shea Butter z Yankee Candle i Vanilla and Cocoa Butter od Circa Home. Czuć w nim odrobinę słodyczy, więc sprawdziłam linię zapachową w Internecie i okazało się, że zapach jest świeży/rześki, a nie jedzeniowy. W końcu YC odchodzi od jedzeniowych zapachów z dodatkiem wanilii. Lavender Vanilla bardzo mi się podobało, Sandalwood Vanilla też ciepło wspominam, dlatego cieszy mnie to, że nie serwują nam kolejnej babeczki czy ciasteczka…

Nowa, ciekawa odsłona wanilii, łagodna, żadnych szaleństw. Podkreśla to kremowy kolor wosku oraz prosta etykieta.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

1 komentarz:

  1. Kocham ten zapach, bo jest klasyczny, nieprzekombinowany i bardzo odpręża po ciężkim dniu pracy. Nadaje się idalnie na letnie wieczory. Ja kupuje ten zapach jako wosk zapachowy ze sklepu internetowego http://candlestore.pl/. Polecam wszystkim maniakom wosków, bo przesyłka zawsze przychodzi bezpiecznie zapakowana i bardzo szybko.

    OdpowiedzUsuń