6.02.2018

Antica Farmacista - Sandalwood Amber

Opis producenta: Złożony, wytrawny zapach bogatego drzewa sandałowego. Nuty miękkiego bursztynu, piżma i wanilii uzupełniają ten głęboki zapach o ciepło i wyrafinowanie.


Moja recenzja: Bardzo fajna świeca, zapach głęboki, ciepły, ale niestety bardzo słaby.

Kupiłam świeczkę w Singapurze (gdzie wszystko jest drogie) za 70 dolarów singapurskich, czyli jakieś 170 złotych, ale widziałam ją online za 44USD. Jak na tę cenę dostajemy dość małe opakowanie, jedynie 255 gramów i 60 godzin czasu palenia. Wosk wygląda na sojowy, ale niestety jest mieszanką parafinowo-sojową. Knot ma duże problemy, grzybek pojawia się bardzo szybko i świeca kopci. Pali się prawie do ścianek, ale odrobina wosku zostaje, bo knot nie jest w samym centrum świecy. Wosk wraz z paleniem przybiera ciemniejszy, żółtawy kolor. Biała farba łatwo odchodzi od szklanego opakowania.


Zapach jest bardzo przyjemny. Czuć drzewo sandałowe i wanilię. Jest to głęboki, drzewny zapach o wiele cięższy niż Sandalwood Vanilla od YC. Niestety jak wspomniałam powyżej zapach jest bardzo słaby, nie roznosi się po mieszkaniu, nie czuć go nawet w innych partiach pokoju. Trzeba nos w świeczkę wsadzić, żeby coś poczuć, a długie palenie też jest problematyczne, bo na knocie szybko pojawia się kopcący grzybek. Do równego palenia używałam folii aluminiowej.

Czy się opłaca? Niestety nie. Jakość świecy nie odzwierciedla jej ceny. Nie kupię ponownie ani tej, ani innej świecy z tej firmy.

Zapach: 5/5
Intensywność: 2/5
Wygląd: 4/5

2 komentarze:

  1. Mam niemałe wrażenie, że większość tych świec z wyższej półki ma problem z intensywnością. Są zapakowane w ładne szkiełka, ale zarówno ich różnorodność jest kiepska jak i siła zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta świeca! Ja akurat tej jeszcze nie próbowałam, ale ostatnio kupuję coraz więcej świeczek i innych artykułów dekoracyjnych. Moim zdaniem warto wypróbować te z PM-M (tutaj więcej informacji) ;) kupowałaś może coś od nich?

    OdpowiedzUsuń