27.12.2011

Orchard Pear - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Dojrzałe, soczyste, świeżo zerwane z drzewa gruszki ogrzane zapachem jaśminu i koniaku.

Linia: owocowa


Mój opis: Wielkie rozczarowanie. Rysunek wydał mi się podobny do CUCUMBER & CANTALOUPE i myślałam, że będzie to coś równie wyjątkowego, ale niestety nie jest. Pachnie słodko. To wszystko co mogę powiedzieć. Nie ma żadnych charakterystycznych cech, niczego specjalnego, żadnego szału, po prostu normalny świeczkowy, słodki zapach od Yankee.

Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

2 komentarze:

  1. Podzielam Twoją opinię. Zapach nie przypadł i mnie do gustu. Jakiś taki... hmm.. skisły- brzydko mówiąc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten zapach. Dla mnie to idealne odwzorowanie dojrzałych soczystych gruszek.

    OdpowiedzUsuń