28.04.2013

Meadow Showers - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Marzysz o ucieczce w ciche i spokojne miejsce? Naturalny, wietrzny zapach świeżych kropel rosy na źdźbłach trawy.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Moja opinia: Zapach mnie rozczarował. Spodziewałam się czegoś pomiędzy Garden Hideaway i Loves me, loves me not. Zapach jest jednak typowo świeżo-czysty, coś pomiędzy Coastal Waters i Fluffy Towels. Kojarzy się z czystością, wysprzątanym domem, trochę jak zdejmowanie schnącej w ogródku pościeli o poranku. Wydaje mi się, że może być dobry podczas wiosennych porządków, kiedy po raz dziesiąty szorujemy ten sam kawałek podłogi i nadal nie wydaje się wystarczająco czysty. Wtedy zapach Meadow Showers może pomóc nam się uporać z frustracją. Natomiast do natury mu daleko, mimo trawy i rosy na etykiecie.

Zapach nie ma żadnych przewodnich nut, jest to mieszanka różnych zapachów. Nie kupię ponownie.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

8 komentarzy:

  1. Mam pytanie niezwiązane z konkretnym zapachem,a ze składem świec YC.Niestety nigdzie nie mogę znaleźć informacji o składzie świec.Formuła została zmieniona i teraz świece są z wosku sojowego,a z tego,co mi wiadomo jest on nie tyle lepszy i bardziej eko,co zwyczajnie tańszy. Byłabym wdzięczna również za informację na temat tego,co faktycznie oznacza informacja producenta,że świeca Yankee zawiera naturalne ekstrakty roślinne,bo jakoś trudno mi wyobrazić sobie takowe np. w zapachu Cleen Cotton.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam szczegółowych informacji na temat składu świec. Myślę, że dobrze byłby zapytać o to właściciela jednego z polskich sklepów ze świecami jak: swiatzapachow.pl czy zapachdomu.pl.

      Naturalne ekstrakty rzeczywiście zostały przez wiele osób wspomniane w filmikach na youtube, ale dla mnie osobiście nie oznacza to nic więcej jak tylko tekst mający zachęcić klientów do zakupów. Nie traktuje tego jako ekologiczną deklarację. Być może oznacza to tyle, że jeden z olejków, które dodali do świecy jest naturalny.

      Jeśli szukasz naturalnych świec, polecam świece sojowe z Lawendowej Farmy.

      Usuń
  2. Dziekuję za odpowiedź,ale żaden ze sklepów nie udzielił mi odpowiedzi.Jeśli chodzi o naturalne ekstrakty,to sam producent podaje taką informację na naklejce świecy i tu rodzi się pytanie o sposób informacji o produkcie na np.stronie internetowej producenta.Nie wiem,czy w Stanach istnieje przepis regulujący nakaz procentowego podawania ilości skladników,ale w UE,to na pewno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj artykuł, z którego wynika, że producenci świec nie są zobowiązani do podawania składników: http://candles.lovetoknow.com/Do_Yankee_Candles_Have_Toxins Zawiera on informację, że knot jest bawełniany, ale o składzie wosku nie ma szczegółówych informacji.

      Usuń
  3. Mnie również ten zapach się nie podobał, moim trawiastym ideałem jest póki co riding mower :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że u nas w Polsce nie ma wszystkich zapachów Yankee Candle :( Prawie wszystkie zapachy wosków jakie chciałabym kupic nie są u nas dostępne, ale cuż zawsze zostaje opcja zamówienia wosków z www.yankeecandle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yankeecandle.com nie wysyla do Polski, polecam korzystanie ze strony http://www.yankeecandle.co.uk/

      Usuń
    2. dziękuję za informację :)

      Usuń