28.02.2014

Carrot Cake - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Przeżyj komfortowe popołudnia pełne zapachu intensywnych przypraw i świeżo upieczonego marchewkowego ciasta z orzechami.

Linia zapachowa: przyprawy i potrawy


Moja opinia: Typowy jedzeniowy zapach, podobny do Frosted Pumpkin. Dużo przypraw, ale nie za mocne, trochę pachnie kompotem, taka typowa tradycyjna kuchnia. Czytałam dużo recenzji i większość opowiada o lukrowym wykończeniu i aromacie świeżo pieczonego ciasta, ja nic z tego nie czuję. Bardzo przeciętnie.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

3 komentarze:

  1. Wpadłam na Twój blog przez przypadek, szukając nazw marek produkujących świece inne niż yankee candle i trafiłam w dziesiątkę! :) Super. Będę Cię na pewno regularnie odwiedzać. A tymczasem, skoro jesteś ekspertem, mam pytanie - normalnie używam wosków yankee candle, moim ulubionym jest cherry blossom. Kupiłam wobec tego duży tumbler, ale zapach w ogóle nie przypomina tego, który uzyskiwałam paląc wosk - przypomina wręcz ulatujący gaz z kuchenki. Czy wiesz co może być przyczyną? Czy to wina świecy czy może ja coś źle robię? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak to jest, że wosk pachnie trochę inaczej niż świeca. Dlatego wszelkiego rodzaju morskie i świeże zapachy kupuje tylko w wosku. Ponieważ paleniu świecy towarzyszy proces spalania, zawsze będzie pachniała trochę inaczej niż wosk, który wystarczy roztopić. W świecy radze kupować zapachy ciepłe, jedzeniowe i słodkie.

      Usuń
  2. Hej Iwona, czy mogłabyś podać swojego maila lub napisać do mnie na a.formaniuk@gmail.com? Mam do Ciebie bardzo ważne osobiste pytanie. Z góry dziękuje za odzew.

    OdpowiedzUsuń