27.01.2015

Lavender - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Pączki kwiatów lawendy zmieszane z wrzosem tworzą kojącą, luksusową mieszankę.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Moja opinia: Lawenda kojarzy mi się z popularnym zapachem, który w Polsce jest nadmiernie dodawany do większości kosmetyków, dlatego byłam bardzo sceptycznie nastawiona do tego wosku. Zwłaszcza, że Lemon Lavender kojarzył mi się z płynem czyszczącym, a Lavender Vanilla też nie powalił mnie na kolana. Jednak kilka dni temu byłam bardzo zmęczona i postanowiłam zobaczyć, co to cudo potrafi. Okazało się, że potrafi wiele. Zapach lawendowy jest bardzo delikatny, czysty, kojarzy mi się ze SPA czy podobnym wyciszającym i relaksującym miejscem. Po 10 min palenia nie chciało mi się w ogóle wychodzić na zakupy, najchętniej położyłabym się na kanapie i delektowała tym niesamowicie kojącym zapachem.

Zaletą wosku jest to, że jest to czysta lawenda, nie dodano do niej żadnych innych zapachów. Jeśli ktoś próbował spray do poduszek z thisworks albo Bubble Bar z Lusha o zapachu French Kiss, to były to zapachy wybitnie ziołowe i silne. Nie znajdziemy tego w wosku Lavender od Yankee Candle, jest on o wiele bardziej stonowany, wyciszający i uspokajający. Na dużą świecę się raczej nie skusze, ale kilka kolejnych wosków chętnie bym kupiła.

Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

7 komentarzy:

  1. Boję się lawendy, właśnie przez takie cuda jak French Kiss. Z wosków miałam tylko Lemon Lavender i średnio mi podszedł, a co do tego... mimo Twojej recenzji chyba się nie skuszę, boję się, że nawet taka delikatna i relaksująca wersja okaże się dla mnie nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ten jest bardzo udany w porównaniu z innymi lawendowymi zapachami, ale jak nie lubisz, to może lepiej trzymać się z daleka :-D

      Usuń
    2. Dostałam dziś kawałeczek tego wosku od przyjaciółki, na wypróbowanie. Przyznaję, że na sucho jest całkiem ładny, na pewno lepszy od Lemon Lavender ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam czyste woski lawendowe. Są takie kojące i uspokajające. Wspaniałe. Ten też musi być cudny! :D Szkoda, że nie ma go w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam na jakimś forum, że w tym roku może być dostępny w Polsce.

      Usuń
  3. Może wkrótce otrzymamy go w polskich yankee sklepach :)
    Zapach lawendy jest dla mnie zbyt standardowy tak jak napisałaś przez jego nadmierność, aczkolwiek czystej lawendy w postaci wosku nie odmówię.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za zapachem lawendy nie przepadam, dość niedawno to odkryłam więc chyba bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń