19.11.2017

Terre d’Oc - FRANGIPANIER sous les alizés

Opis producenta: W wietrzny poranek w odległym miejscu kwiaty pulmerii fruwają po niebie i wypełniają powietrze egzotycznym, kwiecistym zapachem z odrobiną wanilii.


Moja recenzja: Zapach dostałam w prezencie od osoby mieszkającej we Francji. Nie wiem, czy można go dostać w innych krajach, bo Terre d’Oc wydaje się małą, lokalną firmą.

Sama świeca ma dość przyjemny wygląd. Raczej nowoczesny, który z lekka kłóci się z tradycyjnym, ciężkim, kwiatowym zapachem. Zapach pulmerii przypomina trochę Wedding Day z Yankee Candle. Jest dość silny, wypełnia cały pokój, ale nie wchłania się w zasłony, czy dywany jak zapachy cynamonowe.


Kwiatowy zapach pulmerii jest kwiatowy, nie ma domieszki roślinnej, trawiastej czy świeżej. Jest to zapach kwiatowy na chłodniejsze dni. W lecie może przytłoczyć swoją intensywnością. Nie paliłam jeszcze zapachu Pulmeria od Yankee Candle, więc nie mogę porównać.

Czy kupię ten zapach ponownie? Raczej nie, ale chętnie wypróbuję inne zapachy z tej samej firmy.

Zapach: 3/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 5/5

2 komentarze:

  1. Oryginalne świece zapachowe mogą być doskonałym pomysłem na prezent dla każdego. Warto na nie postawić, gdy chce się sprawić drugiej osobie przyjemność. To bardzo proste!
    świece sojowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świece zapachowe i chętnie testuje nowe modele. Oczywiście nie każdy przypada mi do gustu, ale mam już kilka ulubionych zapachów, które nigdy mnie nie zawodzą. Myślę, że taka świeca to doskonały pomysł na prezent. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń