15.04.2019

White Jasmine Blossom - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Białe, kwitnące kwiaty oblane pudrowym zapachu świeżego jaśminu.

Linia zapachowa: Home Inspiration



Moja recenzja: Kolejna przeprowadzka, tym razem z Singapuru z powrotem do Europy. Mam nadzieje, że zmiana pogody przyczyni się do ożywienia bloga. Dziś opisuję zapach kupiony w Lodnynie w sklepie ASDA w formie, której wcześniej nie widziałam, czyli fragrance wax melts. Przypomina ona trochę kostki z Better Homes and Gardens tyle, że wosk jest w formie walców. Zapach bardzo intensywny, powiedziałabym nawet zbyt intensywny. W ciągu 20 min czuć go w całym mieszkaniu, a po godzinie trzeba gasić, bo zaczyna głowa boleć. A szkoda bo aromat całkiem przyjemny, ciepły, odrobinę słodki, kwiatowy. Nie wyczuwam w nim konkretnie jaśminu, po prostu jakieś kwiaty. Bardzo mi się spodobał, niestety jest to prawdziwy killer i nie można go palić za długo.


Zapach: 4/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: 4/5

5 komentarzy:

  1. Wygląda obiecująco :) Ja po przeczytaniu tego artykułu:

    https://www.kokosowyblog.pl/swiece-zapachowe-czyli-oryginalny-styl-i-zapach-domu

    zaczęłam intensywnie przeszukiwać internet i blogi o świecach. Na pewno się zainspiruje i zrobię własne zapasy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega fajne! Mam kilka świeczek z yankee candle i wszystkie pachną obłędnie :) Ostatnio kilka ladnych kupilam tez w hurtowni pm-m. Razem wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm ciekawe, muszę koniecznie spróbować :) Ze swojej strony mogę polecić ten sklep ze świecami Yankee Candle: https://korleone.pl/pl/c/Swiece-Yankee-Candle/121

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie świece zapachowe to bardzo fajny prezent czy pamiątka z miejsca, które chcemy zapamiętać na dłużej. Mimo, że jak napisałaś, świeca wydaje Ci się zbyt intensywna w swoim zapach i nie można palić jej długo, jest niewątpliwie tego duży plus - wystarczy zapewne ona na długo :)

    OdpowiedzUsuń