7.07.2013

Tahitian Tiare Flower - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Zapach przywodzi na myśl słodką gardenię. Ten śnieżnobiały kwiat wydaje się rozkwitać miłością.

Linia zapachowa: kwiatowa


Moja opinia: Kiedy pierwszy raz powąchałam ten zapach w Polsce nie wydawał mi się zbyt szczególny i nie umiałam powiedzieć, czym właściwie pachnie. Cóż, przetestowałam wosk i wiem, ze jest to pudrowo-kwiatowy, niezwykle intensywny zapach z odrobina trawy. Ociupinką, bo głównie czuć mocny kwiatowy zapach pomieszany z czymś czystym, trochę jak Pink Lady Slipper, tylko bardziej zintensyfikowany. Bardzo mocny, za każdym razem gasiłam świeczkę po godzinie, bo czułam, że zaczyna boleć mnie głowa. Jeśli ktoś lubi intensywne aromaty, to serdecznie polecam, a ja będę kontynuować poszukiwania czegoś bardziej stonowanego.

Zapach: 2/5
Intensywność: 5/5
Wygląd: ?/5

2 komentarze: