6.08.2014

Dune Grass - YANKEE CANDLE

Opis producenta: Świeża nadmorska bryza przywodzi powiew zielonej świeżości, liści bambusa, bergamotki i Lippii trójlistnej z nutami białej orchidei.

Linia zapachowa: świeża - fresh


Moja recenzja: Kiedy pierwszy raz zapaliłam ten zapach zupełnie mi się nie podobał. Była zima, za oknem chłodno (na tyle, na ile może być zimno w Kalifornii). Pomyślałam, że jest to aromat trawy i niczego więcej. Rozczarowana prostotą i trawiastą intensywnością zapachu odłożyłam recenzje na później i w sumie dobrze zrobiłam, bo gdy topiłam wosk na początku wiosny o wiele bardziej mi się spodobał. Nie jest to tylko zapach trawiasto-rośliny. Ma wspólne nuty z zapachem Beach Walk. Nie jest przyprawowy, nie jest słodki, ale ma w sobie pewien komfort, może przez delikatnie wyczuwalne nuty miodu, czego nie można powiedzieć o jego bracie, zapachu Garden Hideaway

Odpowiedni do męskiego jak i damskiego mieszkania. Dość intensywny, wiele osób w recenzjach on-line wspomina o silnym, a dla niektórych nawet za mocnym zapachu.


Zapach: 3/5
Intensywność: 5!/5
Wygląd: ?/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz